Geen producten (0)

 

Bestel proces & betaalinformatie, Verzendmethode en verzendkosten, Annuleren & Klachtenafhandeling

 

Bestel Proces & betaalinformatie

Ons bestel proces bestaat uit 4 eenvoudige stappen:

Stap 1 - Producten kiezen:

U kiest de producten uit die u wilt gaan bestellen. Dit kunnen meerdere producten zijn. Voor sommige producten is het ook mogelijk om bepaalde opties toe te voegen.  Alle gekozen producten komen in uw winkelwagentje terecht.

Na het toevoegen van een product kunt u ervoor kiezen om verder te winkelen (en nog andere producten toe te voegen) of om af te gaan rekenen. Uiteraard is het ook mogelijk om het aantal van één product aan te passen in uw winkelwagentje of om deze te verwijderen.

Stap 2 - Betaal -en verzendmethode kiezen:

In deze stap kiest u de manier van verzenden en in deze stap kiest u de manier van betalen. Bij de rembours betaal methode komen er nog additionele kosten op de eindrekening te staan. U kunt ook uw factuuradres hier aanpassen. Zo is het dus mogelijk om b.v. een product naar iemand anders te sturen terwijl u zelf de rekening ontvangt. Handig voor b.v. het sturen van een kado.

Betaalinformatie:

U heeft de mogelijkheid om online te betalen via IDEAL of Paypal. U betaalt hiermee u bestelling vooraf. U betaalt het bedrag dan via een online bankoverschrijving of via uw online paypal account.

Tevens heeft u ook de mogelijk om achteraf te betalen wanneer uw product door de courier word geleverd of wanneer u uw product zelf komt ophalen. U betaalt dan contant het volledige bedrag inclusief de verzendkosten aan de bezorger.

Stap 3 - Klantgegevens invullen:

In deze stap moet u uw gegevens invoeren. Let hierbij wel op dat de gegevens correct zijn. Vooral de postcode en huisnummer zijn erg belangrijk voor het goed kunnen afleveren van uw bestelling. 

Stap 4- Bestelling bevestigen:

In deze stap ziet u een overzicht van wat u gaat bestellen. Hierop zijn alle extra kosten ook weergegeven. Het BTW bedrag is het deel aan BTW wat in het totaalbedrag zit verwerkt. U kunt ook nogmaals het factuuradres of het afleveradres hier aanpassen.

Als u in deze stap op "Afrekenen" klikt maakt u de bestelling definitief. Voor een aantal betaal methoden (o.a. iDeal en Paypal) gaat u daarna naar de website van de betalings-provider toe. Let wel op dat u na het afronden van de betaling altijd terug moet keren op onze shop om de betaling helemaal af te ronden! Dit zou automatisch moeten gebeuren, maar als u al eerder uw browser afsluit gebeurt dat uiteraard niet. In de meeste bevallen zien wij dit en corrigeren dat dan alsnog achteraf.

Verzendmethode en verzendkosten

Wij maken altijd gebruik van DPD of GLS pakketdiensten voor het versturen van de bestellingen. Zodra het pakketje klaar staat om verstuurd te gaan worden ontvangt u alvast een emailtje met de trackingcode. Via de website van de leverancier kunt u online nazien waar uw pakketje zich bevindt. 

Annuleren

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier (zie einde algemene voorwaarden).

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Klachtenafhandeling:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens: info@homeshoponline.nl of 0251 - 292 413
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

Facebook Twitter Pinterest

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.